PM! is everything

همه چیز....

PM! is everything

همه چیز....

اخبار ......................جدید.............هالیوود

 

لوهان بیش از حد آمریکایی است!


هموطن آنلاین – لیندسی لوهان شانس ظاهر شدن بر روی محصولات کمپانی فرانسوی لویس ویوتون را از دست داد زیرا سهام داران این کمپانی معتقدند چهر او بیش از حد آمریکایی است و برای محصولات جهانی آنها زیاد مناسب نیست.
با وجود دوستی صمیمانه لوهان و مارک یعقوب طراح این کمپانی این هنرپیشه از لیست کاندید ها خط خورد و نائومی واتز عهده دار این امر شد.
یکی از کارکنان این کمپانی گفت :" مارک دوست صمیمی لوهان بود و از آنجا که لوهان فقط از محصولات این کمپانی استفاده میکند پس قانع شدن رییس کمپانی برای استفاده از لوهان برای همه امری واضح بود.
" اما از آنجا که لوهان بیش از حد آمریکایی است این شانس از او گرفته شد و به خانم واتز داده شد."

 


جسیکا سیمپسون لوهان را به گریه وا داشت


هموطن آنلاین – لیندسی لوهان و جسیکا سیمپسون بعد از مشاجره ای که با هم در کلوپ شبانه ای در لوس آنجلس داشتند هالیوود را به تعجب وا داشتند.
این دو دوست خوب بعد از آنکه سیمپسون فراموش کرد بابت هدیه ای از لوهان تشکر کند ، از یکدیگر کینه به دل گرفتند.
با توجه به مطالب درج شده در " آمریکای امروز" سیمپسون در اثر نوشیدن بیش از حد مشروب فراموش می کند از لوهان تشکر کند و این بی توجهی، این نو عروس زیبا را به گریه وا می دارد.
برت راتنر تهیه کننده سینما در زمان مشاجره لفظی این دو در حالیکه هر دو تحت تاثیر الکل بودند وارد ماجرا می شود و با روانه کردن لوهان به خانه اش این قضیه را فیصله می دهد.
راتنر که درتولید فیلم های خود با هر دو این دختران مشارکت داشته به تازگی ملاقات های عاشقانه خود را با لوهان 19 ساله آغاز کرده است.

سیمپسون بعد از این ماجرا این کلوپ را ترک کرد و به منزل خود رفت تا برای مسافرت به استرالیا در فردای آن روز آماده شود.


جولی فرزند خود را در آفریقا به دنیا می آورد


هموطن آنلاین – با وجود رشد مالاریا و نبود بهداشت ، آنجلیا جولی قصد دارد فرزند پسر خود را در نامبیا به دنیا بیاورد و برای این کار دلیل موجهی دارد.

جولی یک بار در مصاحبه ای ، آفریقا را "گهواره آدمیت " خواند و بنا به نظر مجله زندگی و مد علت علاقه جولی برای به دنیا آوردن فرزندش در این کشور همین طرز تفکر او است.


این هنرپیشه در سال 2002 سرپرستی مادکس پسری اهل کامبوج را به عهده گرفت .
آفریقا برای جولی اهیت فراوانی دارد. او برای اعلام خبر عشق خود و براد پیت تابستان گذشته به آفریقا سفر کرد تا این امر را رسما به همه اعلام کند. و سپس زهرا ، اهل اتیوپی را به سرپرستی گرفت.

 


ماموران از بریتنی بازجویی کردند


هموطن آنلاین – بریتنی اسپیرز خبر سلامتی کودک خود را به مطبوعات داد و اعلام کرد هیچ مساله عجیبی که به سلامتی سین پرستون آسیب وارد کند برای او در منزل رخ نداده است.
این خواننده پاپ و همسرش کوین فدرلین بعد از آنکه بریتنی فرزند خود را به بیمارستان برد و ادعا کرد او از صندلی بلندی به زمین افتاده است مورد بازجویی ماموران حمایت از حقوق کودکان قرار گرفتند.
مارتین سینگر وکیل بریتنی اعلام کرد ماموران بعد از اینکه دریافتند این سانحه کاملا اتفاقی بوده ، بدون تشکیل پرونده خانه آنها را ترک کردند.
او ادامه داد که ماموران صحت عدم دخالت این زوج در این سانحه را اعلام کرده اند.
این دومین باری است که بریتنی و همسرش مورد بازجویی ماموران این سازمان قرار می گیرند. آنها چندی پیش به علت بی توجهی این خواننده و رانندگی با نوزاد بر روی زانوانش از طرف این سازمان توبیخ شدند.

عشق

یادم میاد یه روزی تنهای تنها بودم
با اون همه تنهایی اسیر غم نبودم

من بودم و یه سایه فقط خودم رو داشتم
کاری با کار دنیا با آدماش نداشتم

تا که یه شب تو شبها چشم به چشمت افتاد
سر اومد این تنهایی دلم به من خبر داد

کاشکی نمیگرفتی این دل رو یادگاری
که باز بری بذاری من رو با بیقراری

کاشکی نمیگرفتی این دل رو یادگاری
که جاش برام تو سینه یه دنیا غم بذاری

حالا اومدم با سایه ها با غصه ها نشستم
از تو نموند بجز غم تو این شبا یه خستم

کاشکی میشد دو باره اون روزا بر میگشتن
میومد اون زمونی که غصه ای نداشتم

دیگه شدم غریبه با دنیا و زمونه

اونکه دلی نداره باید تنها بمونه

شعر.............................عشقولانه

خیلی وقته که واسم نامه ندادی                  نه نگاهی نه پیامی نه یادی

خیلی وقته که واسم غزل نگفتی                  واسه مشکلام یه راه حل نگفتی

خیلی وقته گله و فاصله هامون                   خیلی سر رفته مثه حوصله هامون

خیلی وقته امضاهای رنگارنگت                   نمی شینه پای نامهء قشنگت

خیلی وقته دیگه چشمک ستاره                    شبا دوری مو به یادت نمی یاره

خیلی وقته ننوشتی خم طاقا                       ننوشتی بوی تو داره اطاقا

خیلی وقته که نکردی هیچ سوالی                  که ببینی دل من پره یا خالی

خیلی وقته ننوشتی گل پونه                       غم نخور دنیا که اینجور نمی مونه

خیلی وقته که ازت خبر ندارم                    خیلی وقته رودلت اثر ندارم

خیلی وقته پیش چشم تو بدم من                 ببینم مگه بهت حرفی زدم من ؟

خیلی وقته نه پیامی نه تماسی                   شدی عاشق و مجازه بی حواسی

واست امشب فال مولانا گرفتم                 می دونم نمی گیرن اما من گرفتم

دراومد قصه نی درد جدایی                        منو کاش ببخشی اما بی وفایی

خیلی وقته بارون اینجاها شدیده                   بی وفا نشو آخه از تو بعیده

خیلی وقته اینجا قحطی نسیمه                      اما طوفان دلم مثل قدیمه

خیلی وقته ننوشتی توی نامه                      دوس دارم عاشقی تو بدی ادامه

ننوشتی واسه من سلام بهونه                    ببینم آخر کی میره کی می مونه

خیلی وقته با مداد خیلی قرمز                    ننوشتی سطر آخر بی تو هرگز

خیلی وقته اسممو صدا نکردی                    آخر نامه واسم دعا نکردی

خیلی وقته منم از دست تو خستم                 چمدون دل دیوونه مو بستم

خیلی وقته که منم نامه ندادم                     خیلی وقته که تو هم رفتی ز یادم

خیلی وقته رسیدم به این حقیقت                   اونجاها انگار عوض شده سلیقت

راستشو بخوای دلم  واسه خودم سوخت              که یه عمر چشمای خسته شو به در دوخت

گفتم اینا رو واسه تو بنویسم                        با دل شکسته  با چشمای خیسم

دیگه گفتن از تو شد واسم غدغن                  اما خوب شد که تو هم شدی مث من

 

 

خبر.........................................

 

جکی جان 52 ساله شد


 جکی جان هنر پیشه متولد هنگ کنگ که در چنین روزی متولد شده قرار دادی را برای بازی در فیلمی کمدی درام با نام 90 دقیقه بست.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری ایسکانیوز، این فیلم که محصول کشور مالزی است داستان دو تیم محلی فوتبال را از دو مدرسه به تصویر می‌کشد که با یکدیگر به رقابت می‌پردازد.
جکی جان و دنی دو میتو هنر پیشگان اصلی این فیلم درام- کمدی را تشکیل می‌دهند فیلم 90 دقیقه که هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌برد تا اوایل ماه آینده ساخت خود را در مالزی آغاز خواهد کرد.
جکی جان متولد 1954 درهنگ کنگ است و فیلم های توکسیدو، ساعت شلوغی1و 2 و شب‌های شانگهای از مهمترین فیلم های این هنرپیشه به شمار می‌رود.

 


اشک تلخ تری هاتچر


 تری هاتچر روز گذشته در حالی که در مورد سوء استفاده هایی که از او در دوران کودکیش شده بود حرف می زد به تلخی گریست.
هنرپیشه زنان خانه دار افسرده که سال گذشته جایزه بهترین هنرپیشه زن را به خود اختصاص داد در این مصاحبه مطبوعاتی در مورد آزارهای جنسی که در کودکی دیده بود لب به سخن گشود.
او در مصاحبه خود در حالی که می گریست گفت :" دوران سکوت به پایان رسیده است. اکنون زمان آن رسیده که تمام زنان با بیان حقایق تلخ زندگیشان به پا خیزند و از حقوق خود دفاع کنند.
" تجربیات تلخی که ما داشته ایم برای ما دو راه گذاشته است یا اینکه به کمک آنها اجازه ندهیم دیگران به بدبختی ما دچار شوند و یا اینکه ساکت بنشینیم و نظاره گر فنا شدن دیگران باشیم."
این هنرپیشه 41 ساله در این مصاحبه گفت که چگونه توسط دایی خود مورد سو استفاده قرار گرفته بود و اعلام کرد قصد دارد برای سازمان مبارزه با استفاده جنسی از کودکان بودجه جمع کند.

 


 

عشق

ای کاش در زندگی سه چیز وجود نداشت:

 

غرور، عشق ، دروغ

 

آن وقت کسی به خاطر غرورش برای عشق ، دروغ نمی گفت.


هیچ وقت نشد بهت بگم که من چقدر دوست دارم

نشد یه روز بهت بگم که من فقط تو رو دارم

روزا با تو بیدار میشم شبا با تو به خواب میرم

هیچ وقت نشد نفهمیدی که بی تو دنیا ندارم

تو همه دنیای منی امروز و فردای منی

هیچ وقت نشد بدونی که من بی تو فردا ندارم

میگن چشای عاشق یه دنیا شعرو قصه ست

اما چرا عزیزم چشام لبریز غصه ست

میگن گل شقایق نشون داغ عشق

من از نگاه داغت شدم باغ شقایق

میگن شبا ستاره ها رابط عشقو قلبان

اما اخه ستاره ام راه نمیده به چشمام

میگن اشکای عاشق پیش خدا عزیزه

نمیدونم تا کی باید بریزه و بریزه و بریزه

وقتی شبا تو اسمون رنگه چشاتو میبینم

دلم میخواد بهت بگم که روزو رویا ندارم

بین تموم ادما تو عشق پاک این دلی

تو اسمون رویاهام جز تو ستاره ندارم

میگن چشای گیرا خوب داره از این اسیرا

بگو تا کی باید من باشم مثل اسیرا

میگن تو این زمونه عشقا همه دروغه

عاشق نبوده حتما اونکه اینارو گفته

دلم پی نگاهت شد ابر پاره پاره

اما بگو عزیزم این کارا فایده داره؟؟؟؟