PM! is everything

همه چیز....

PM! is everything

همه چیز....

خبر.........................................

 

جکی جان 52 ساله شد


 جکی جان هنر پیشه متولد هنگ کنگ که در چنین روزی متولد شده قرار دادی را برای بازی در فیلمی کمدی درام با نام 90 دقیقه بست.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری ایسکانیوز، این فیلم که محصول کشور مالزی است داستان دو تیم محلی فوتبال را از دو مدرسه به تصویر می‌کشد که با یکدیگر به رقابت می‌پردازد.
جکی جان و دنی دو میتو هنر پیشگان اصلی این فیلم درام- کمدی را تشکیل می‌دهند فیلم 90 دقیقه که هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌برد تا اوایل ماه آینده ساخت خود را در مالزی آغاز خواهد کرد.
جکی جان متولد 1954 درهنگ کنگ است و فیلم های توکسیدو، ساعت شلوغی1و 2 و شب‌های شانگهای از مهمترین فیلم های این هنرپیشه به شمار می‌رود.

 


اشک تلخ تری هاتچر


 تری هاتچر روز گذشته در حالی که در مورد سوء استفاده هایی که از او در دوران کودکیش شده بود حرف می زد به تلخی گریست.
هنرپیشه زنان خانه دار افسرده که سال گذشته جایزه بهترین هنرپیشه زن را به خود اختصاص داد در این مصاحبه مطبوعاتی در مورد آزارهای جنسی که در کودکی دیده بود لب به سخن گشود.
او در مصاحبه خود در حالی که می گریست گفت :" دوران سکوت به پایان رسیده است. اکنون زمان آن رسیده که تمام زنان با بیان حقایق تلخ زندگیشان به پا خیزند و از حقوق خود دفاع کنند.
" تجربیات تلخی که ما داشته ایم برای ما دو راه گذاشته است یا اینکه به کمک آنها اجازه ندهیم دیگران به بدبختی ما دچار شوند و یا اینکه ساکت بنشینیم و نظاره گر فنا شدن دیگران باشیم."
این هنرپیشه 41 ساله در این مصاحبه گفت که چگونه توسط دایی خود مورد سو استفاده قرار گرفته بود و اعلام کرد قصد دارد برای سازمان مبارزه با استفاده جنسی از کودکان بودجه جمع کند.

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد