PM! is everything

همه چیز....

PM! is everything

همه چیز....

عاشقانه((شرونده چند وقت نبودم کنکوره دیگه.............))

وقتیکه عاشق چشمات شدم تازه فهمیدم که زیبایی چیست

وقتیکه تو رو در قلب کوچکم جای دادم تازه صدای ضربان قلبم را شنیدم

وقتیکه دست در دستان تو نهادم تازه معنای گرمی را درک کردم

هنگامیکه به یاد تو هستم می فهمم که آرامش چیست

و هرگاه به جدایی می اندیشم کنار خود سایه مرگ را می بینم

 


دلم چند حرف می خواهد.


یک د با آن انحنای نازک که راز بودن در آن نهفته است.

 یک و که سر در گریبان برده در هجوم باد و سکوت کرده است.

یک س با دندانه های همسان که ستاره ها را میشمارد تا سپیده دم.

دست آخر هم یک ت که نقطه تنهایی را به آغاز تو میرساند.


دلم چند حرف می خواهد تا با آنها واژه ای بسازم و تا دوردست بیایم.

تا برسم و دست تو را بگیرم.

راستی...
تو کجایی ای دوست ؟

دلم خیلی گرفته ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد