PM! is everything

همه چیز....

PM! is everything

همه چیز....

اخبار

 

نیکول کیدمن خبر ازدواجش را تایید کرد


هموطن آنلاین – نیکول کیدمن و کیت اربان خبر بازگشت به استرالیا برای ازدواج با یکدیگر را تایید کردند.
هنرپیشه مول نروژ قرار است در کلیسای مک کیلاپ با این خواننده سبک کانتری پیمان زناشویی ببندد.
این زوج خوشحال در مصاحبه ای گفتند :" ما از بازگشت به استرالیا بسیار خوشحال هستیم. ما به خانه بازگشته ایم تا ازدواجمان را در کنار خانواده و دوستانمان جشن بگیریم."

پدر و مادر کیدمن به تازگی برای دیدار با دخترشان به خانه او در سیدنی رفته اند . آن ها توسط محافظان شخصی نیکول برای دوری از دست خبرنگاران و افراد مزاحم ، محافظت می شوند.

بر طبق اخبار رسیده 200 مهمان در عروسی آن ها حضور خواهند داشت و مهمان ها هدایای ازدواج آن ها را به بنیاد خیریه ای که توسط این زوج معرفی شده خواهند داد.


فروش "‌‏ آتش بس " از مرز یک میلیارد تومان گذشت


ایلنا:‌‏فروش فیلم " آتش بس " پس از 50 روز اکران از مرز یک میلیارد تومان گذشت و عنوان پرفروش‌‏ترین فیلم تاریخ ایران را کسب‌‏کرد.


علی رغم اختصاص3 سینمایی نمایش دهنده فیلم " آتش بس" به فیلم " سوغات فرنگ" این فیلم هنوز در صدر فروش فیلم های سینمایی ایران قرار دارد.


لازم به ذکر است ؛ پیش از این فیلم " مارمولک " با 700 میلیون تومان فروش در مدت 3 هفته اکران از عنوان پرفروش ترین فیلم سینمایی ایران برخوردار بود که این عنوان را به " آتش بس" واگذار کرد.


فیلم جدید جسیکا سیمپسون او را از اعتیادش ترک داد


هموطن آنلاین – جسیکا سیمپسون از مکان جدیدی که برای ضبط فیلمش در آن است استفاده کرد تا اعتیادش را کنار بگذارد. بدن این هنرپیشه آلوده به ماده سمی توکسین است.

این خواننده پاپ و هنرپیشه از دوستانش خواست تا او را برای ترک اعتیادش همراهی کنند و تا او کاملا آن را کنار نگذاشته تنهایش نگذارند و همواره مراقب او باشند تا وسوسه نشود.
هنگامی که سیمپسون برای ضبط فیلم " کارمند ماه " در خارج از لس آنجلس بود فرصت را غنیمت دید تا به اعتیادش پایان دهد.
او گفت :" من حدود 3 ماه است که مشروب نخورده ام . من و دوستانم با خود گفتیم : الان که از لس آنجلس و هیاهویش خبری نیست باید خود را از هر چیز بدی پاک کنیم .
" ما بسیار تلاش کردیم و تنها چایی نوشیدیم . من اکنون کاملا پاک پاک هستم ."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد