PM! is everything

همه چیز....

PM! is everything

همه چیز....

داستان ترکه درباره نون:

داستان ترکه درباره نون:

ترکه می گه:نون سنگک دو خاش خاش نمی خوام

نون تافتون تنوری نمی خوام

من تو رو می خوام تو رو می خوام اونارو نمی خوام نفسم تویی تو می دونی هوا رو نمی خوام

بی تو هیچی زی از نونوا نمی خوام تو برشته ای من سوخته نمی خوام

می دونم خیلی زیادی واسه من واسه اینم من تافتون نمی خوام

نون باگت فرانسه نمی خوام

نون سوخته نون مونده نمی خوام

تافتون های خوشمزه رو نمی خوام

سنگک های بامزه رو نمی خوام

تو که نیستی سیرابی نمی خوام

می دونم خیلی زیادی واسه من واسه اینم نونه سوخته نمی خوام

بی تو هیچی از عالم نمی خوام بربری تویی من سنگک نمی خوام

می دونم خیلی زیادی واسه من واسه اینم من تافتون نمی خوام


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد